Meille on tullut TALVI, oikein kaunista kun maa on valkoinen, puut kauniissa huurassa.
Uhkailivat vain että jo illaksi tulisi "lämpöaalto". Toivottavasti ei lumi sulaisi pois. Roope on niin innoissaan pihalla yltäpäältä lumisena. Liikkuva ja höpöttävä lumiukko! Ihanaa!!!
Viikonloppuna jäi kiireitten takia päivitykset tekemättä ja sitten eilenillalla kun vihdoin ja viimein pääsin sorvin ääreen oli huolto vuodatuksessa.
Enhän minä enää muista mitä minun eilen piti kirjoittaa, sama pää kun on kesät talvet, taitaa lahota koko latvus!
Lauantaina olimme mieheni kanssa keilaamassa oikein kaupungissa. Olen ollut nyt jopa 2 kertaa muualla heittämässä kuin kylän hallissa. Ihan erilaista heittää kun ympärillä on PALJON muitakin heittäjiä. Kukaan ei kyttää niskan takana et kuin se nyt noin heittää. Ei tuolla tavalla mitään saa aikaiseksi! Se on inhottavaa. On siinä nyt pikkasen eroa et jos toinen on heittäny 25v. ja minä n.2,5v. Ei mitenkään voi olla samaa tulosta!
No, antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!
Sunnuntaina lähdimme ajamaan läpi tuulen ja tuiskun sukuloimaan tätin luokse. Olivat niin huolissaan ku on kaksi pikkuista autossa, et jos on liian kamala keli ajettavaksi. HEI, ihanku meinkii vanhemmat olisivat ajelleet vain silloin kun on kaunista ja kuivaa! Ei sateella, pimeällä saati pakkasella!!!
No, kävimme kuitenkin. Siellä ollessamme näimme myös serkkuni, hän on mennyt juuri uusiin naimisiin ja he miettivät uusio perheen laajentamista yhteisellä lapsella. (ennestään molemmilla on kaksi=siis 4lasta)
Tätini sanoi kun kerroin että mekin olemme puhuneet perheen laajentamisesta, että meille se on helppoa, kun minä olen vielä nuori. Meille ei perheen laajentaminen ole helppoa, se on noin aluksi 9kuukautta pelkkää helvettiä. Pelkoa lapsesta, uudesta menetyksestä. Menetys tuntuisi liian kovalta kestää uudelleen. Miehenikin haluaisi kyllä lapsia vielä, mutta se odotusaika on vielä liian vaikeaa meille molemmille. Minä olen meistä se valmiimpi jo yrittämään. Päätin eilen kun keskustelimme aiheesta että en enää puhu hänelle=vingu/nalkuta. Se on nyt hänellä se pallo, yritetään sitten jos ja kun hänelle se asia tulee ajankohtaiseksi. Eli sitten yritetään ku hän kokee olevansa tarpeeksi vahva. Jää vain nähtäväksi kuinka hyvin minun päätökseni pitää.

Nyt kaikki nauttimaan talven lumimaisemasta, vieläkun ulkona siis on lunta!
Sinne nimäkin pikkuhiljaa suunnistan
T: Minna : )