Niin se joulukuukin sieltä kohta alkaa. Täytyy kaivaa tänään joulukalenteritossut kaapista seinälle. Pitäiskö kaikki tossut täyttää kerralla vai aina päivä kerrallaan? Roope kyllä antais tossujen olla rauhassa, mutta miten mahtaa neidin kanssa olla? Laitetaan niin korkealle seinään ettei pikkuinen yllä! Voisko sen laittaa niin?
Voi, kun laitetaan voimaan!!! HEH-HEH!!

Ei lunta vieläkään, ei! Maa on harmaa ja lasten kengissä ja vaatteissa tulee hiekkaa ja roskaa sisälle enemmän kun mahtuis. Pitäis varmaan kaivaa se huutava hirviö kaapista esiin. En taida vielä jaksaa, ehkä illemmalla tai sitten vasta huomenna! Ai niin, tänäänhän pääsen keilaamaan. Appiukko tulee puoliskonsa kanssa muksuvahtiin. Eli tänään ei tarvii imuroida! Satuin muuten sentään voittamaan miehuksen viime viikolla. Ai että Mikaa harmitti. Ja minä olin vahingoniloinen. Kerrankos sitä niinkin päin. Jos me ollaan noin 1,5vuotta keilattu YHDESSÄ niin olen voittanut Mikan 2 kertaa! Eli harvinaista herkkua mulle! Mikahan on harrastanut sitä JO 25v. ja minä sen puoltoista! Hiukan eroo hei!!!

Nyt kun tuo joulu on jo kovin läheellä niin ajattelin ruveta jo tonttuilemaan. Laitoin pitkäaikais tonttulakin päähän. Värjäsin hiukseni punaiseksi! Ja sitä ne kyllä nyt onkin! JEE!!! Minä tykkään!!!
Voin sitten tonttuilla risteilyllä huoleti! Niin, äiti ottaa oikein kunnon irtioton! Lähden kaverini kanssa Tallinnan-risteilylle lauantaina. Isi jää lapsosten kanssa kotiin! Ajatella melkein 2päivää ilman lapsia! IHANAA!!

Nauttikaa tekin vapaapäivistä

T. Minna