Aamulla herättiin niin valkoiseen aamuun. Mitä, valkoiseen??? Lunta, tuolla ulkona on n. 10 cm lunta maassa! Nythän eletään jo huhtikuun loppupuolta ja maahan saapui lumipeite. Ei tähän aikaan vuodesta ENÄÄ voi tulla uutta lumipeitettä maahan. Miten minun tulppaanien nyt käy? Roopekin mietti että kuoleeko ne tulppaanit nyt? En minä tiedä???

Nyt kun lapsoset ovat pikkuhiljaa paranemassa ties monennestako flunssa aallosta, niin eikös me aikuiset sitten sairastuttu. Mieskin makaa zombiena sängyssä (kun sen sohvalta heitin pois) tekemättä mitään. Kävi aamulla työpaikan lääkärillä ja sai antibioottikuurin. Minä olen menossa vasta tunnin päästä, kun EI ole sitä työpaikan lääkäriä meikäläisellä! Taas sain niin herttaista palvelua tk:n hoitajalta kun sinne soitin. Tyyliin: No jos kerran on ihan pakko tulla niin ainoa aika on klo 14.45. Tule sitten hieman aikaisemmin jotta hoitaja saa otettua susta pikanäytteen. Ja kaikki NIIN tympeällä äänellä. Eikö niillä vastaanoton hoitajilla ole yhtään hyvää päivää? Aina kun sinne soittaa niin palvelu on oikeasti ala-arvoista! Palveluammatti ja PAH, sanon minä! Missä se palvelu oikein näkyy???

Kaksi koneellista on pakko ollut pyörittää tänäänkin pyykkiä vaikka millään en olisi jaksanut! (kuka ne sitten olisi pessyt, mies vai???) Neiti oksensi eilen koko puurolautasellisen iltapalan jälkeen. Pakkohan ne on pois haisemasta pestä. Vaikka onkin nenä niin tukossa ettei hajuaisti toimi, mutta silti. Eihän niistä vaatteita pian olisi enää saanut jos pesemättä ne olisi jättänyt!

Mahtoikohan se mein neiti jo nukahtaa? Melkein tunnin se meukkasikin sängyssään. Ja iksä nukkuu seinän takana eikä viitsi mennä komentamaan neitiä. Minä sitten täältä alhaalta juoksen vinttii hoiperrellen. On meinaan tuo tasapainoaisti pikkusen hutera tänään. Oisko korvatkin täynnä räkää, kun muutkin osat päästä toimivat kovin heikosti (kun kerran räkää on pää täynnä)

Paree lopettaa tältä päivältä kun tämä teksti on niin sekavaa!!! Antakaa anteeksi Minä olen ihan pipi!
Ensi kerralla sitten paremmalla onnella!

Terkuin Minna : /